Η εξέλιξη του τουριστικού κλάδου και η ανάγκη για εξειδικευμένη διοίκηση οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού και του μάρκετινγκ καθιστούν αναγκαία την ενίσχυση του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού με γνωστικά αντικείμενα που αντανακλούν τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς και τις επιστημονικές εξελίξεις.
Στρατηγική σημασία του γνωστικού αντικειμένου
Το προτεινόμενο γνωστικό αντικείμενο καλύπτει τρεις βασικούς άξονες:
Ποιότητα Υπηρεσιών: Η αντίληψη και διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε όλους τους οργανισμούς παροχής υπηρεσιών, ιδίως στον τουριστικό τομέα. Οι φοιτητές πρέπει να αποκτήσουν θεωρητικές και εφαρμοσμένες γνώσεις σε εργαλεία μέτρησης και βελτίωσης της ποιότητας (π.χ. SERVQUAL, customer satisfaction metrics).
Συμπεριφορά Καταναλωτή: Η κατανόηση των αναγκών, κινήτρων και της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών αποτελεί κεντρικό πυλώνα του Μάρκετινγκ. Η ένταξη αυτού του τομέα στο γνωστικό αντικείμενο είναι απαραίτητη για την κατάρτιση στελεχών που σχεδιάζουν προϊόντα, υπηρεσίες και επικοινωνιακές στρατηγικές.
Αθλητικός Τουρισμός: Ο τομέας αυτός βρίσκεται σε έντονη ανάπτυξη παγκοσμίως, προσφέροντας ευκαιρίες οικονομικής και κοινωνικής ενίσχυσης για τουριστικούς προορισμούς. Η διασύνδεση του αθλητισμού με τον τουρισμό δημιουργεί ανάγκη για εξειδικευμένη εκπαίδευση σε ζητήματα διοργάνωσης, προώθησης και βιωσιμότητας αθλητικών γεγονότων και προορισμών.
Στρατηγική σημασία του γνωστικού αντικειμένου
Το προτεινόμενο γνωστικό αντικείμενο καλύπτει τρεις βασικούς άξονες:
Ποιότητα Υπηρεσιών: Η αντίληψη και διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε όλους τους οργανισμούς παροχής υπηρεσιών, ιδίως στον τουριστικό τομέα. Οι φοιτητές πρέπει να αποκτήσουν θεωρητικές και εφαρμοσμένες γνώσεις σε εργαλεία μέτρησης και βελτίωσης της ποιότητας (π.χ. SERVQUAL, customer satisfaction metrics).
Συμπεριφορά Καταναλωτή: Η κατανόηση των αναγκών, κινήτρων και της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών αποτελεί κεντρικό πυλώνα του Μάρκετινγκ. Η ένταξη αυτού του τομέα στο γνωστικό αντικείμενο είναι απαραίτητη για την κατάρτιση στελεχών που σχεδιάζουν προϊόντα, υπηρεσίες και επικοινωνιακές στρατηγικές.
Αθλητικός Τουρισμός: Ο τομέας αυτός βρίσκεται σε έντονη ανάπτυξη παγκοσμίως, προσφέροντας ευκαιρίες οικονομικής και κοινωνικής ενίσχυσης για τουριστικούς προορισμούς. Η διασύνδεση του αθλητισμού με τον τουρισμό δημιουργεί ανάγκη για εξειδικευμένη εκπαίδευση σε ζητήματα διοργάνωσης, προώθησης και βιωσιμότητας αθλητικών γεγονότων και προορισμών.
Κωδ. Θέσης
APP48951
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Γνωστικό αντικείμενο
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-06-19
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
27/06/2025
Λήξη προκήρυξης
28/07/2025