Το γνωστικό αντικείμενο «Τεχνικές Εξόρυξης Γνώσης με εφαρμογή στο Μάρκετινγκ» περιλαμβάνει:
• Χρήση αλγορίθμων εξόρυξης γνώσης στο Μάρκετινγκ ως μέσο διαμόρφωσης της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς • Αξιολόγηση στάσεων και συμπεριφορών μέσω χρήσης ψυχομετρικών εργαλείων (κλίμακες αξιολόγησης προφίλ προσωπικότητας, δείκτη γενικής και συναισθηματικής νοημοσύνης, ψυχικής διάθεσης, συμπεριφορών) σε συνάρτηση με διαδικασίες λήψης αποφάσεων (decision-making) που αφορούν στις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών
• Ανάλυση συμπεριφορικών δεδομένων (behavioral data) για την αξιοποίησή τους στο Μάρκετινγκ και εξαγωγή συμπερασμάτων με τη χρήση αλγορίθμων εξόρυξης γνώσης • Ανάπτυξη ευφυών συστημάτων • Ανάλυση δεδομένων στην έντυπη και ψηφιακή διαφήμιση • Χρήση και Αξιοποίηση Τεχνολογιών διαδικτύου στην συμπεριφορά καταναλωτή και στον ψηφιακό ηγέτη.
• Χρήση αλγορίθμων εξόρυξης γνώσης στο Μάρκετινγκ ως μέσο διαμόρφωσης της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς • Αξιολόγηση στάσεων και συμπεριφορών μέσω χρήσης ψυχομετρικών εργαλείων (κλίμακες αξιολόγησης προφίλ προσωπικότητας, δείκτη γενικής και συναισθηματικής νοημοσύνης, ψυχικής διάθεσης, συμπεριφορών) σε συνάρτηση με διαδικασίες λήψης αποφάσεων (decision-making) που αφορούν στις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών
• Ανάλυση συμπεριφορικών δεδομένων (behavioral data) για την αξιοποίησή τους στο Μάρκετινγκ και εξαγωγή συμπερασμάτων με τη χρήση αλγορίθμων εξόρυξης γνώσης • Ανάπτυξη ευφυών συστημάτων • Ανάλυση δεδομένων στην έντυπη και ψηφιακή διαφήμιση • Χρήση και Αξιοποίηση Τεχνολογιών διαδικτύου στην συμπεριφορά καταναλωτή και στον ψηφιακό ηγέτη.
Κωδ. Θέσης
APP52797
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Τεχνικές Εξόρυξης Γνώσης με εφαρμογή στο Μάρκετινγκ
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-12-17
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
19/12/2025
Λήξη προκήρυξης
19/02/2026