ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Το γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ και Καινοτομία» συνδυάζει τη θεωρητική θεμελίωση και εφαρμογή των βασικών εννοιών, αρχών και λειτουργιών του μάρκετινγκ (π.χ., στρατηγική μάρκετινγκ, μίγμα μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, έρευνα αγοράς) και τη θεωρητική θεμελίωση και εφαρμογή καινοτόμων ιδεών, προϊόντων, διαδικασιών και επιχειρηματικών μοντέλων που επιφέρουν βελτιωτική (σταδιακή) ή ριζική/διασπαστική (θεμελιώδη) αλλαγή στην αγορά.
Κωδ. Θέσης
APP52682
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σχολή
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Τμήμα
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-12-10
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
18/12/2025
Λήξη προκήρυξης
18/02/2026