ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Το γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ με Έμφαση σε Ψηφιακές Τεχνολογίες» είναι ένας διεθνώς καθιερωμένος κλάδος της επιστήμης του Μάρκετινγκ και αναφέρεται στη μελέτη, ανάλυση, εφαρμογή και αξιοποίηση των θεωρητικών μοντέλων, στρατηγικών και μεθόδων του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της ψηφιακής και τεχνολογικής πραγματικότητας. Εστιάζει στη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο το οικοσύστημα των ψηφιακών τεχνολογιών, των πλατφορμών/καταστημάτων διαδικτύου, των κινητών εφαρμογών, της κοινωνικής δικτύωσης και των μεγάλων δεδομένων μετασχηματίζουν τις αγορές, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επιχειρησιακές πρακτικές. Το αντικείμενο περιλαμβάνει τη μελέτη της ψηφιακής επικοινωνίας και προώθησης, του ψηφιακού εμπορίου, των κοινωνικών δικτύων, της αναλυτικής μάρκετινγκ, της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες και στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και της διαχείρισης εμπειρίας πελάτη σε πολυκαναλικά περιβάλλοντα. Συνδυάζει θεωρητική θεμελίωση και εμπειρική έρευνα, με στόχο την κατανόηση και εφαρμογή καινοτόμων προσεγγίσεων μάρκετινγκ που βασίζονται στις εξελίξεις των ψηφιακών τεχνολογιών.
Κωδ. Θέσης
APP52196
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σχολή
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Μάρκετινγκ με έμφαση σε Ψηφιακές Τεχνολογίες
Τμήμα
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-11-13
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
26/11/2025
Λήξη προκήρυξης
26/01/2026