ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΕΛΟΥΣ ΔΕΠ)

Η έμφαση του Στρατηγικού Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών είναι στην ολοκληρωμένη-συνολική προσέγγιση των στοιχείων του Μίγματος και της Στρατηγικής Μάρκετινγκ, μέσα στο ευρύτερο ανταγωνιστικό πλαίσιο του Προορισμού, σε αντιδιαστολή με την πολιτική Μάρκετινγκ επί μέρους μεμονωμένων στοιχείων ή υποστοιχείων. Αναπόσπαστο στοιχείο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών είναι τόσο η Καταναλωτική όσο και η Βιομηχανική Έρευνα Τουριστικού Μάρκετινγκ των Συμμετεχόντων Μερών. Έμφαση επίσης δίνεται στην ανάπτυξη Νέων Τουριστικών Προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων Ειδικών Μορφών Τουρισμού, πρωτίστως στα πλαίσια της Διαφοροποίησης και του Εμπλουτισμού του Χαρτοφυλακίου Μίγματος Προϊόντος του Προορισμού και δευτερευόντως σαν υποκατάσταση ή αντικατάσταση των βασικών συστατικών στοιχείων του Χαρτοφυλακίου, η οποία είναι πιο Μακροχρόνιου Ορίζοντα και ευρύτερου Αναπτυξιακού Χαρακτήρα.
Κωδ. Θέσης
APP51959
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Τμήμα
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-11-07
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
12/11/2025
Λήξη προκήρυξης
12/01/2026