Το γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ» περιγράφεται ως το σύνολο των παρακάτω ζητημάτων: Διεθνές μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών, διεθνές τουριστικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ του διεθνούς τουρισμού της Ελλάδας, το προϊοντικό Μίγμα μάρκετινγκ (marketing mix 4Ps) και το μίγμα μάρκετινγκ υπηρεσιών και τουριστικών υπηρεσιών (marketing mix 7Ps), η ανάλυση αγοράς των συγκριτικών τουριστικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας στον κόσμο και η έρευνα με τους κύριους ανταγωνιστές της, η ανάλυση αγοράς μάρκετινγκ της διεθνούς ανταγωνιστικότητας και κατάταξης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, η ανάλυση PEST των μακρο-περιβαλλοντικών παραγόντων (για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, την προσέλκυση διεθνών τουριστών και τουριστικών επενδύσεων στην Ελλάδα), η ανάλυση SWOT μάρκετινγκ του διεθνούς τουρισμού της Ελλάδας, η ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος του διεθνούς τουρισμού της Ελλάδας, οι μηχανισμοί αύξησης της ελκυστικότητας του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή, ευρωπαϊκή, παρευξείνια, αμερικανική και κινεζική αγορά. Διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ: θεωρητικές προσεγγίσεις. Οι βασικοί τύποι διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ: Διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ. Παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ. Πολυεθνική στρατηγική μάρκετινγκ. Διακρατική στρατηγική μάρκετινγκ. Το διεθνές Μάρκετινγκ στις διεθνείς αγορές και οι οργανωτικές διαδικασίες και λειτουργίες οι οποίες σχετίζονται με τη διεθνή επιχειρηματικότητα των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων, και οι αποφάσεις διεθνοποίησης των επιχειρήσεων. Οι στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών στις εθνικές και διεθνείς αγορές. Οι στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ και η ανάλυση διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ και οι μέθοδοι επιλογής και τους τρόπους εισόδου στις ξένες αγορές και τις νέες παγκόσμιες αγορές. Διεθνής πολιτική μάρκετινγκ: πρακτικές επωνυμίας, διανομής και προώθησης, η διεθνής τιμολογιακή πολιτική. H μεθοδολογία διαμόρφωσης ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ και η διεθνής επικοινωνιακή πολιτική. Η προώθηση ελληνικών προϊόντων και τουριστικών υπηρεσιών στο πλαίσιο της εξωστρέφειας, της περιφερειοποίησης ελληνικής οικονομίας και της διεθνοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων στην παγκόσμια αγορά. O ρόλος της νευροεπιστήμης στο μάρκετινγκ.
Κωδ. Θέσης
APP51110
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Μάρκετινγκ
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-09-23
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
02/10/2025
Λήξη προκήρυξης
02/12/2025