Νέα Θέση επί θητεία Επίκουρου/ης Καθηγητή/ριας

Το κύριο χαρακτηριστικό των συστημάτων αυτόματου ελέγχου πτήσης είναι η ικανότητα αυτονομίας και ασφαλή λειτουργία, δεδομένου του προβλήματος ελέγχου του αεροσκάφους. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας χρήση εδραιωμένων εργαλείων από τη θεωρία αυτόματου ελέγχου γραμμικών συστημάτων, ή από μοντέρνες μεθόδους για έλεγχο μη γραμμικών συστημάτων όπου μπορεί να εξασφαλιστεί η ευστάθεια κάτω από υγιής ή με σφάλματα συνθήκες. Ανάλογες μέθοδοι έχουν άμεση εφαρμογή στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, ακόμα και στο συντονισμό και έλεγχο σχηματισμού σμήνους. Επιπρόσθετα, δεδομένου κάποιων αντικειμενικών σκοπών μιας αποστολής ο στόχος είναι η δημιουργία ενός σχεδίου πτήσης που να ικανοποιεί λειτουργικούς και επιχειρησιακούς περιορισμούς. Το προηγούμενο καλείται σχεδιασμός τροχιάς, και είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία κατάλληλων σημάτων αναφοράς που θα καθοδηγήσουν το αεροσκάφος να πλοηγηθεί με ασφάλεια και να εκπληρωθεί η αποστολή του με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Ο σχεδιασμός τροχιάς αναφοράς είναι πρόβλημα βελτιστοποίησης, και μπορεί να σχεδιαστεί αλγοριθμικά κάνοντας χρήση μεθόδων προερχομένων από την βιολογία. Η εν λόγω γνωστική περιοχή είναι πλήρως εναρμονισμένη με τα γνωστικά αντικείμενα που περιγράφονται στον οργανισμό της Σχολής Ικάρων, και θα συμβάλει τα μέγιστα τόσο στον εκπαιδευτικό όσο και στον ερευνητικό τομέα της σχολής.
Κωδ. Θέσης
APP49872
ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ
Σχολή
ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Μοντελοποίηση και σχεδίαση συστημάτων αυτόματου ελέγχου πτήσης και συστήματα πλοήγησης μη επανδρωμένων αεροσκαφών
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-07-03
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
25/07/2025
Λήξη προκήρυξης
25/09/2025