Ο επιστημονικός χώρος της θέσης αποτελεί αυτοτελή γνωστική περιοχή του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με την πελατειακή τους βάση. Σύμφωνα με την Αμερικάνικη Ακαδημία Μάρκετινγκ (2004), το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που συνδυάζει τις βασικές αρχές και εφαρμογές του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε ένα online περιβάλλον, με σκοπό να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντάς τους προϊόντα και υπηρεσίες. Ωστόσο, τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και ο τρόπος εφαρμογής τους ποικίλουν ανάλογα το προϊόν και τον τύπο επιχείρησης. Το γνωστικό αντικείμενο της θέσης δίνει έμφαση στη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από οργανισμούς τουρισμού και από τουριστικές επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσουν αξία στους πελάτες-τουρίστες.
Κωδ. Θέσης
APP45532
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ημ/νία ΦΕΚ
2024-12-31
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
05/02/2025
Λήξη προκήρυξης
07/04/2025