ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΑΣ ΘΕΣΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΕ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ "ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα έναν από τους πλέον κρίσιμους και ταχέως εξελισσόμενους τομείς του ευρύτερου επιστημονικού πεδίου του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, η επικράτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ανάπτυξη πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση μεγάλων δεδομένων (big data) έχουν αναδιαμορφώσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί προσεγγίζουν και αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές. Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα καθοριστικό πυλώνα της διοίκησης και της επικοινωνιακής στρατηγικής οργανισμών και επιχειρήσεων. Η ραγδαία είσοδος της Γενιάς Ζ (Generation Z) στην καταναλωτική και παραγωγική δραστηριότητα –μιας γενιάς που γεννήθηκε και μεγάλωσε πλήρως εντός της ψηφιακής εποχής, μίας γενιάς που αποτελεί τον τρέχοντα φοιτητικό πληθυσμό του Τμήματος – αλλάζει ριζικά τα δεδομένα. Η Γενιά Ζ:
• ενημερώνεται κυρίως μέσω κοινωνικών δικτύων και ψηφιακών πλατφορμών,
• δίνει έμφαση στην αυθεντικότητα, διαδραστικότητα και κοινωνική υπευθυνότητα των brands,
• καταναλώνει περιεχόμενο σε μορφή βίντεο, μικρών αφηγήσεων και προσωποποιημένων εμπειριών,
χρησιμοποιεί καθημερινά εργαλεία όπως TikTok, Instagram, YouTube, Twitch, ενώ αλληλεπιδρά με εταιρείες μέσω σχολίων, reviews και influencers
Κωδ. Θέσης
APP48948
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Γνωστικό αντικείμενο
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-06-19
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
27/06/2025
Λήξη προκήρυξης
28/07/2025