ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ/Η ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ αποτελεί ένα δυναμικό και πολυδιάστατο πεδίο που συνδυάζει στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας με σκοπό τη βέλτιστη διαχείριση εμπορικών συναλλαγών και σχέσεων με τους καταναλωτές στο ψηφιακό περιβάλλον. Tο εν λόγω αντικείμενο αφορά ειδικότερα στη στρατηγική και τη διαχείριση διαδικτυακών αγορών και πωλήσεων, στα σύγχρονα δίκτυα διανομής που υποστηρίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-logistics, last-mile delivery, κτλ.), καθώς και γενικότερα τις πτυχές της επικοινωνίας αγαθών και υπηρεσιών (branding, social media, κτλ.), με έμφαση στην καταναλωτική συμπεριφορά σε ψηφιακό περιβάλλον υπό τις σύγχρονες επιταγές της βιωσιμότητας.
Κωδ. Θέσης
APP47278
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Σχολή
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING
Τμήμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-04-15
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
29/04/2025
Λήξη προκήρυξης
30/06/2025