Το γνωστικό αντικείμενο της υπό προκήρυξη θέσης εδράζεται στο Μάρκετινγκ, ενώ δίνεται έμφαση στο μίγμα προβολής και επικοινωνίας Μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα στην Διαφήμιση ως ένα σημαντικό εργαλείο του. Για τη διαφήμιση, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει το μήνυμα, τα μέσα και ο τρόπος επικοινωνίας του όπως η χρήση εκκλήσεων, ρητορικών σχημάτων και στερεοτύπων στη διαφήμιση. Εξετάζεται η επίδραση της διαφήμισης στις στάσεις, προθέσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών. Παράλληλα μελετάται η ολοκλήρωση της διαφήμισης με τις υπόλοιπες επικοινωνιακές δραστηριότητες του μάρκετινγκ και η ψηφιακή διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα και τις μηχανές αναζήτησης. Επιπρόσθετα, ειδικά σήμερα όπου κοινωνικές, ηθικές και πολιτισμικές διαφορές εμφανίζονται με επιτακτικό τρόπο στις κοινωνίες, τα ζητήματα του περιβάλλοντος, της βιωσιμότητας, της ηθικής, της συλλογικής ευημερίας και της ψηφιακής επανάστασης, αποτελούν αντικείμενο μελέτης μέσα από το Μάρκετινγκ και τη Διαφήμιση, καθώς επιδρούν στους καταναλωτές και ευρύτερα στην κοινωνία.
Κωδ. Θέσης
APP46204
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Μάρκετινγκ με έμφαση στη Διαφήμιση
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-02-21
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
12/03/2025
Λήξη προκήρυξης
12/05/2025