Προκήρυξη (από εξέλιξη) μίας (1) θέσης στη βαθμίδα του Καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ με έμφαση στην Έρευνα και τη Στρατηγική με Κοινωνικό Προσανατολισμό»

Το γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ με έμφαση στην Έρευνα και τη Στρατηγική με Κοινωνικό Προσανατολισμό», αποτελεί ευρύτερη γνωστική περιοχή του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, ειδικότερα της Κατεύθυνσης Μάρκετινγκ και το μέλος ΔΕΠ που θα καταλάβει τη θέση, θα καλύψει πάγιες και βασικές ανάγκες του Προγράμματος Σπουδών.
Το προτεινόμενο γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ με έμφαση στην Έρευνα και τη Στρατηγική με Κοινωνικό Προσανατολισμό» προσδιορίζει με σαφήνεια μια ευρύτερη περιοχή όχι μόνο του γνωστικού αντικειμένου αλλά και της φιλοσοφικής αντίληψης του μάρκετινγκ. Η αντίληψη του μάρκετινγκ με κοινωνικό προσανατολισμό (societal marketing concept) συνοψίζεται στην ικανοποίηση όχι μόνο των αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών και της κερδοφορίας των επιχειρήσεων, αλλά λαμβάνει υπόψη μακροπροθέσμως και τη συνολική κοινωνική ευημερία. Συνεπώς είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση οικολογικών αλλά και ευρύτερα ηθικών, κοινωνικών κριτηρίων στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ κερδοσκοπικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης στο μάρκετινγκ είναι αναγκαίο να περιλαμβάνει ολόκληρα μαθήματα ή ενότητες μαθημάτων που σκοπεύουν στην παροχή ολοκληρωμένης γνώσης σε θέματα ηθικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Στα πλαίσια αυτής της αναγκαιότητας, το πρόγραμμα σπουδών της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ περιλαμβάνει τα μαθήματα α) «Οικολογικό Μάρκετινγκ» στην κατεύθυνση μάρκετινγκ, και β) «Επιχειρηματική Ηθική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», το οποίο διδάσκεται σε όλες τις κατευθύνσεις του προγράμματος σπουδών του Τμήματος. Επιπλέον, σημαντικό τμήμα της θεωρίας, των μελετών περιπτώσεων και των ασκήσεων στα μαθήματα της Έρευνας του Μάρκετινγκ και της Στρατηγικής του Μάρκετινγκ, διέπονται από την αντίληψη του μάρκετινγκ με κοινωνικό προσανατολισμό.
Συνολικότερα, το γνωστικό αυτό αντικείμενο θεμελιώνει και επεκτείνει ένα σύνολο επιστημονικών εφαρμογών προς όφελος του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού και ειδικότερα της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ, όπως είναι η έρευνα του μάρκετινγκ, η ανάλυση δεδομένων της έρευνας μάρκετινγκ, η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και ειδικότερα της ηθικής/κοινωνικά υπεύθυνης/οικολογικής καταναλωτικής συμπεριφοράς, η στρατηγική του μάρκετινγκ και ειδικότερα η εναλλακτική-οικολογική ή/και ηθική στρατηγική μάρκετινγκ, ο σχεδιασμός προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας κ.ά. Το Τμήμα έχει αυξημένες διδακτικές ανάγκες τόσο στο προπτυχιακό όσο και στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών σε μαθήματα έρευνας όπως π.χ. «Ερευνητικές Μεθοδολογίες» και «Έρευνα Μάρκετινγκ» του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών και «Μεθοδολογίες Έρευνας» όλων των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.
Κωδ. Θέσης
APP52496
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Γνωστικό αντικείμενο
Μάρκετινγκ με έμφαση στην Έρευνα και τη Στρατηγική με Κοινωνικό Προσανατολισμό
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-12-01
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
09/12/2025
Λήξη προκήρυξης
07/01/2026