Το γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ και Οικονομική Διοίκησης Επιχειρήσεων» είναι ένα σύνθετο γνωστικό αντικείμενο το οποίο εντάσσεται στον κλάδο της Οικονομικής επιστήμης, αφορά το ρόλο της «Οικονομικής Διοίκησης των Επιχειρήσεων» {μακρο και μικροοικονομική} στη καλύτερη διαχείριση των κινδύνων και ευκαιριών του εξωτερικού περιβάλλοντος και των εργαλείων και πρακτικών (πχ Εταιρικοί Μετασχηματισμοί, Στρατηγικές Συμμαχίες με Προμηθευτές και Κανάλια Διανομής, Συμβόλαια Μελλοντικής Εκπλήρωσης, Τιμολόγησης πχ βάσει Ανάλυσης Νεκρού Σημείου κλπ) που διατίθενται στην επιχείρηση στα πλαίσια μιας διεθνοποιημένης αγοράς. Παράλληλα το αντικείμενο συναρτάται με τη λειτουργία του «Μάρκετινγκ» ως γέφυρα μεταξύ της κατανόησης της δυναμικής συμπεριφοράς των καταναλωτών και της επιχείρησης συμβάλλοντας στη δημιουργία υπεραξίας για τον καταναλωτή (Consumer Surplus) και για την επιχείρηση (Brand Equity). Η διασυνδεσιμότητα των γνωστικών αντικειμένων σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο προάγει τόσο την ορθολογική διοίκηση της μονάδας (επιχείρηση) όσο και της οικονομίας που αυτή λειτουργεί.
Κωδ. Θέσης
APP51958
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τμήμα
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-10-29
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
12/11/2025
Λήξη προκήρυξης
12/01/2026