Το γνωστικό αντικείμενο της θέσης εστιάζει στην εφαρμογή στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ και προηγμένων τεχνικών διαφήμισης, προκειμένου να δημιουργηθεί μια βέλτιστη και προσωποποιημένη εμπειρία χρήστη (UX). Είναι ένας κλάδος του ευρύτερου τομέα της Επιστήμης Υπολογιστών με εφαρμογή στο Μάρκετινγκ. Το αντικείμενο περιλαμβάνει τη μελέτη καινοτόμων τεχνολογιών, όπως οι διαδραστικές δυνατότητες των έξυπνων τηλεοράσεων και των διαδικτυακών πλατφορμών, καθώς και την ανάλυση δεδομένων για τη βελτίωση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες. Η εφαρμογή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και της Βέλτιστης Εμπειρίας Χρήστη εξειδικεύονται σε συσκευές Έξυπνης Τηλεόρασης και Εφαρμογών Διαδικτύου.
Κωδ. Θέσης
APP45102
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Σχολή
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Γνωστικό αντικείμενο
"Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση με έμφαση στη Βέλτιστη Εμπειρία Χρήστη σε Έξυπνη Τηλεόραση και Διαδίκτυο"
Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2024-12-30
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
22/01/2025
Λήξη προκήρυξης
21/03/2025