Το γνωστικό αντικείμενο καλύπτει τις θεωρητικές βάσεις, τις μεθοδολογίες και τις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στο πεδίο του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, με έμφαση σε σύγχρονες τεχνολογίες όπως τα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (LLMs), τα πολυτροπικά (multimodal) συστήματα αντίληψης και κατανόησης, και τους ευφυείς πράκτορες (intelligent agents). Εστιάζει στην αξιοποίηση αυτών των τεχνολογιών για την ανάλυση κοινού και καταναλωτικής συμπεριφοράς, τη δημιουργία και προσαρμογή περιεχομένου, τη βελτιστοποίηση καμπανιών επικοινωνίας, τη χαρτογράφηση εμπειριών πελάτη, την ανάπτυξη συνομιλιακών συστημάτων και εξατομικευμένων βοηθών, καθώς και την ενσωμάτωση αυτόνομων συστημάτων λήψης αποφάσεων σε περιβάλλοντα μάρκετινγκ. Το αντικείμενο περιλαμβάνει, επίσης, ζητήματα διαφάνειας, ερμηνευσιμότητας, υπευθυνότητας και επαλήθευσης των ευφυών συστημάτων, καθώς και τις κοινωνικές και ηθικές διαστάσεις της χρήσης της AI στην επικοινωνία και τη διαχείριση δεδομένων.
Κωδ. Θέσης
APP52198
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σχολή
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) με έμφαση σε θέματα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Τμήμα
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-11-11
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
26/11/2025
Λήξη προκήρυξης
26/01/2026