Αναπληρωτής ή Επίκουρος Καθηγητής επί θητεία

Το γνωστικό αντικείμενο της θέσης «Μάρκετινγκ με έμφαση στον Τουρισμό» αφορά τη μελέτη, ανάλυση και εφαρμογή των αρχών, θεωριών και πρακτικών του στρατηγικού και επιχειρησιακού μάρκετινγκ στο πλαίσιο του τουρισμού. Το αντικείμενο μεταξύ άλλων ενσωματώνει αρχές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και την αξιοποίηση του κοινωνικού μάρκετινγκ ως εργαλείου για την ενίσχυση υπεύθυνων και ηθικά ευαισθητοποιημένων συμπεριφορών από πλευράς επισκεπτών, φορέων αλλά και τοπικών κοινοτήτων
Κωδ. Θέσης
APP49670
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Σχολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
Μάρκετινγκ με έμφαση στον Τουρισμό
Τμήμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-07-08
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
18/07/2025
Λήξη προκήρυξης
17/09/2025