ΦΕΚ 2647/17-7-2025 τ.Γ'/Αριθμ. Προκήρυξης: 83435/14-7-2025 (από εξέλιξη). Συνοπτική περιγραφή του γνωστικού αντικειμένου:
Η Εκπαιδευτική Ψυχολογία συνιστά βασικό κλάδο της Ψυχολογίας. Μελετά τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική μάθηση, την επίδοση και τη συμπεριφορά μαθητών από την προσχολική ηλικία μέχρι την ολοκλήρωση της σχολικής ζωής με βάση τις θεμελιώδεις αρχές της ψυχολογικής επιστήμης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά
τους γνωστικούς, ψυχοκοινωνικούς και πολιτισμικούς παράγοντες (ενδεικτικά, κίνητρα, διαχείριση της τάξης, αξιολόγηση επίδοσης) που επηρεάζουν τη σχολική
ζωή των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων.
Η Εκπαιδευτική Ψυχολογία μπορεί επίσης να μελετά τις σχέσεις με συνομηλίκους, γονείς και εκπαιδευτικούς και να διερευνά κατάλληλες ψυχο-εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Σε επίπεδο ακαδημαϊκής διδασκαλίας η Εκπαιδευτική Ψυχολογία καλύπτει αντίστοιχες θεματικές ενότητες.
Η Εκπαιδευτική Ψυχολογία συνιστά βασικό κλάδο της Ψυχολογίας. Μελετά τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική μάθηση, την επίδοση και τη συμπεριφορά μαθητών από την προσχολική ηλικία μέχρι την ολοκλήρωση της σχολικής ζωής με βάση τις θεμελιώδεις αρχές της ψυχολογικής επιστήμης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά
τους γνωστικούς, ψυχοκοινωνικούς και πολιτισμικούς παράγοντες (ενδεικτικά, κίνητρα, διαχείριση της τάξης, αξιολόγηση επίδοσης) που επηρεάζουν τη σχολική
ζωή των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων.
Η Εκπαιδευτική Ψυχολογία μπορεί επίσης να μελετά τις σχέσεις με συνομηλίκους, γονείς και εκπαιδευτικούς και να διερευνά κατάλληλες ψυχο-εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Σε επίπεδο ακαδημαϊκής διδασκαλίας η Εκπαιδευτική Ψυχολογία καλύπτει αντίστοιχες θεματικές ενότητες.
Κωδ. Θέσης
APP49699
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Σχολή
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Γνωστικό αντικείμενο
Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Τμήμα
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ημ/νία ΦΕΚ
2025-07-17
Κατάσταση
Ενταγμένη
Έναρξη προκήρυξης
24/07/2025
Λήξη προκήρυξης
25/09/2025