ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Το γνωστικό αντικείμενο «Μακρομάρκετινγκ και Διαφήμιση αφορά: Το Μακρομάρκετινγκ ως συστημική λειτουργία και αλληλεπίδραση μεταξύ του Μάρκετινγκ, και του ευρύτερου οικονομικού, κοινωνικού, τεχνολογικού και θεσμικού Μακρο-περιβάλλοντος. Τη Διαφήμιση, ως κρίσιμο στοιχείο του μίγματος επικοινωνίας, μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, για την αποτελεσματική επίτευξη των στόχων του στρατηγικού Μάρκετινγκ. Τη διεύρυνση του πεδίου των διαφημιστικών μέσων με την υιοθέτηση καινοτομικών ψηφιακών τεχνολογιών και ψηφιακών μέσων. Την επί μέρους αλληλεπίδραση της Διαφήμισης, τόσο με το Μακροοικονομικό περιβάλλον, η μελέτη της οποίας ξεκίνησε κατά τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα και την οικονομική κρίση του 1930, όσο και με την τρέχουσα διεύρυνσή της σε άξονες του Μακρο-περιβάλλοντος, που αφορούν σε κρίσιμα ή ευαίσθητα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα.
Κωδ. Θέσης
APP39724
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Σχολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γνωστικό αντικείμενο
ΜΑΚΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τμήμα
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ημ/νία ΦΕΚ
2024-03-26
Κατάσταση
Ανοιχτή
Έναρξη προκήρυξης
28/03/2024
Λήξη προκήρυξης
28/05/2024