Νέα

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργήσει από την Μ. Παρασκευή 03/05/2024 έως και την Τρίτη του Πάσχα 07/05/2024.

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!

Για λόγους συντήρησης της υποδομής της υπηρεσίας, δε θα είναι δυνατή η πρόσβαση στην online φόρμα επικοινωνίας την Τετάρτη 27/03/2024 μεταξύ 15:00 και 17:00. 

Το Γραφείο Αρωγής θα εξυπηρετεί τηλεφωνικά από τις 09:00 μέχρι τις 17:00. 

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

Για λόγους συντήρησης της υποδομής της υπηρεσίας, δε θα είναι δυνατή η πρόσβαση στην online φόρμα επικοινωνίας την Τρίτη 05/03/2024 μεταξύ 15:00 και 17:00. 

Το Γραφείο Αρωγής θα εξυπηρετεί τηλεφωνικά από τις 09:00 μέχρι τις 17:00. 

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ορίζονται νέες ημερομηνίες εφαρμογής των διατάξεων του Ν. 4957/2022.

Σας ενημερώνουμε ότι έχει τεθεί σε παραγωγική λειτουργία νέα έκδοση του πληροφοριακού συστήματος με τις εξής προσθήκες για τους διαχειριστές ΑΕΙ:

  1. Δυνατότητα εξαγωγής σε αρχείο των ενεργών μητρώων γνωστικών αντικειμένων.
  2. Δυνατότητα ενημέρωσης των στοιχείων προφίλ Καθηγητή, και συγκεκριμένα της βαθμίδας, του γνωστικού αντικειμένου (από ΦΕΚ διορισμού) και του…

Σας ενημερώνουμε ότι έχει τεθεί σε παραγωγική λειτουργία νέα έκδοση της διαδικτυακής εφαρμογής«Απέλλα», στην οποία ενσωματώνονται αλλαγές στο πεδίο «Συμπληρωματικά έγγραφα».

Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές αφορούν στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο το πεδίο «Συμπληρωματικά έγγραφα» βρίσκεται σε κατάσταση επεξεργασίας προκειμένου να μεταφορτώνουναρχεία οι υποψήφιοι στις θέσεις που υποβάλουν…

Σας ενημερώνουμε ότι έχει τεθεί σε παραγωγική λειτουργία νέα έκδοση της διαδικτυακής εφαρμογής «Απέλλα», στην οποία έχουν προστεθεί δύο (2) νέα πεδία στο προφίλ των υποψηφίων και συγκεκριμένα στα αρχεία υποψηφιότητας.

Τα ως άνω πεδία δεν έχουν περιορισμό στο πλήθος, στο μέγεθος και στον τύπο των αρχείων που μπορούν να μεταφορτωθούν ενώ είναι προαιρετικά για την υποβολή υποψηφιότητας και…

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την απόφαση (Φ122.1/94468/Ζ2) η οποία δημοσιεύθηκεστο ΦΕΚ 5254, τ. Β', 30.08.2023, η προθεσμία για την κατάρτιση των Μητρώων Γνωστικών Αντικειμένων παρατείνεται μέχρι και 31/10/2023.

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο εφαρμογής της υπ’ αριθ. 83/2023 απόφασης της Τριμελούς Επιτροπής της παρ.4 του αρ.28 του ν.2190/1994, έχει δοθεί παράταση στις προθεσμίες υποβολής υποψηφιοτήτων λόγω της αναστολής των σχετικών διαδικασιών κατά το χρονικό διάστημα29/5/2023 έως και 1/6/2023 λόγω της προκήρυξης των βουλευτικών εκλογών.